3 Mart 2015 Salı

Organik Bisküvilerimiz

     Berkin'im  için  her şeyin en iyi, en güzeli ve en sağlıklısı olsun istiyorum. Ek gıda yemeye başladığından beri oğluma yarayacak bol vitaminli yiyecekler hazırlamaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca hazır gıdalardan, ambalajlı yiyeceklerden uzak tutmaya çalışacağım. Ne kadar geç tanışırsa bu hazır yiyeceklerle onun için o kadar iyi olacak.
     Oğlumun kahvaltısında, bazen de yoğurdunda kullandığım bebe bisküvisini kendim yapmaya karar verdim. Malzemesi az yapımı çok kolay olan bisküvileri gönül rahatlığıyla yediriyorum.

     MALZEMELER
-2 çay bardağı tam buğday unu
-2 çay bardağı pirinç unu
- Yarım çay bardağı irmik
- 4 yemek kaşığı tuzsuz tereyağı
- 3-4 yemek kaşığı ev yoğurdu ( keçi sütünden yaptığım yoğurdu kullandım)
    ---》Bütün malzemeleri karıştırıp çok yumuşak olmayan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp çatalla şekil veriyoruz. 175° fırında 30 dk pişiriyoruz. Ben günlük kullanımını kolaylaştırmak için pişen bisküvileri robottan geçirip saklama kabında muhafaza ediyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder